מפיץ ריח לעסק כבר מזמן אינו מותרות וכל עסק מבין שלקוחות נמשכים לעסקים שמספקים אווירה טובה. חלק לא מבוטל מאווירה טובה הוא הריח בבית העסק, אז איך בוחרים מפיץ ריח לעסק?
האלמנט הפסיכולוגי
לא תמיד לקוח פוטנציאלי הופך ללקוח משלם אך עצם הכניסה שלו לבית העסק מגדילה את החשיפה של העסק. זאת משום שבפעם אחרת שיחפש פריט כמו זה שמוכרים בבית העסק, יזכר באווירה הנעימה שהיתה לו והרגליים שלו כבר יובילו אותו לבית העסק שלכם או שהזכרון הטוב יביא אותו להמליץ עליכם כשישאל אם מכיר בית עסק כמו שלכם בסביבה.
אין ספק שיש כאן אלמנט פסיכולוגי שעובד על זכרון חוש הריח שלנו וכדי למקסם את האלמנט הזה הכנו לכם מאמר שיעזור לכם לבחור מפיץ ריח לעסק שיעשה את העבודה.
גודל – שטח בית העסק הוא פרמטר חשוב בבחירת מפיץ ריח שכן, בעסק קטן מפיץ ריח מרוכז מדיי יכול לעורר את התחושות ההפוכות ועוצמת הריח תהיה בעוכריכם. אולם בעסק שמשתרע על שטח גדול חשוב לבחור במפיץ ריח שיכול לכסות את כל שטח בית העסק.
סוג העסק – מפיץ ריח במסעדה שונה ממפיץ ריח בחנות בגדים. כשבוחרים לשים במסעדה מפיץ ריח חשוב שהריח יהיה מצד אחד עוצמתי ומצד שני ניטרלי. מפיץ ריח לא איכותי לא יצליח לטשטש את ריחות הבישולים ומה שיקרה זה שהסועדים יקבלו מישמש של ריחות שלא יהיה הרמוני לחוויה שהם באו לחוות.
סוג המפיץ – אם נחזור לדוגמא על המסעדה, שם יהיה פחות מתאים להתקין מפיץ בהתזה ששאריותיו ינחתו על צלחות הסועדים. אלא אם כן מדובר בהתקנה מרוחקת ממתחם ההסעדה. אם לא, כדאי לבחור מפיץ ריח נייח או נרות.
להזמנות בקרו באתר שלנו: https://miyo-scent.com/