איך לענות ללקוחות מבלי לפחד

אנשי מכירות רבים נלחצים מלקוחות מתנגדים אשר עונים לכל תשובה שהם מציעים. לקוחות רבים בוחרים לשאול ולהקשות כל שאלה שעולה לראשם אודות המוצר בו הם מתעניינים. פעמים רבות שאלות אלה מצליחות להוציא את איש המכירות מאיזון ובכך גורמת ללקוחות הפוטנציאליים לחשוש מרכישת המוצר.על כן חשוב לדעת לענות נכון ללקוחות פוטנציאליים גם אם הם מתנגדים ומקשים על כל תשובה שאתם מציעים. בשלב הראשון, חשוב להבין כי דווקא הלקוחות החדשניים ביותר הם הלקוחות המעוניינים ביותר במוצר שלכם. בניגוד ללקוחות המחמיאים והמתעניינים יתר על המידה, הלקוחות הקשוחים יותר הם אלה אשר מגיעים ממוקדים מראש במטרה לא להראות התלהבות יתר.

 

תנו ללקוח את שהוא מבקש – ביטחון בכדריות ביצוע העסקה

איש מכירות שיבין זאת ידע כי כל ההתנגדויות נובעות ממקום שונה ממה שהוא עלול לחוות אותן ללא ידיעה זו. לכן, כל שעל איש מכירות מקצועי לעזות במצבים אלה הוא לענות בשלווה וברוגע על כל תהיה של הלקוח הפוטנציאלי. כפי שציינו לקוחות קשוחים ומתנגדים רבים הם הלקוחות המעוניינים ביותר מה שמשאיר לאנשי המכירות רק לשמור על המצב כפי שהוא עד לרגע המכירה. השארת המצב והענקת תחושת ביטחון ללקוח בכדאיות העסקה יעשו את העבודה במטרה ליצור מכירה מוצלחת ומהירה.

 

אל לכם לחשוש מלקוחות מתנגדים – הם הלקוחות המעוניינים ביותר

יציאה מאיזון של איש המכירות יראו ללקוח הפוטנציאלי חרדה וחשש מה שיערער אותו לביצוע הרכישה. לכן הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על נינוחות ושלווה כי אותה מבקשים הקונים הפוטנציאליים. אין כל סיבה לחשוש לענות ללקוחות פוטנציאליים בצורה עניינות ורהוטה אשר תאפשר להם את תחושת הביטחון לה הם מייחלים כל כך במטרה לסגור את העסקה בראש שקט ללא חששות מיותרים.

 

למידע נוסף, פנו עוד היום ונעזור לכם להגדיל את המכירות בעסק שלכם: https://edelmanir.co.il/.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top