בתור עורכי דין, בוודאי לא אחת קרה שיצא לכם לפגוש לקוחות פוטנציאליים במסגרת אירוע חברתי כזה או אחר.
או שאולי אתם משתתפים באירועי נטוורקינג עם בעלי עסקים אחרים, במטרה להרחיב את העסק שלכם דרך קבלת הפניות מאנשי מקצוע מתחומים אחרים.
כך או כך, אתם מכירים היטב את החשיבות של כרטיסי ביקור בתור כלי שיווק יעיל ליצירת קשרים ומשיכת לקוחות פוטנציאליים חדשים.
במסגרת מאמר זה אנחנו רוצים להציע לכם דרך חדשה להסתכל על כרטיסי ביקור לעורכי דין, ולשקול את האפשרות של מעבר לכרטיס ביקור דיגיטלי.
למה? כי כרטיסי ביקור דיגיטליים משתלמים יותר מאשר כרטיסי ביקור מודפסים, ולהלן הסיבות לכך:
-
יותר זול לעדכן כרטיס ביקור דיגיטלי
כאשר יש לכם כרטיס ביקור מודפס, אתם למעשה "תקועים" עם הכרטיס הזה. אם אתם רוצים לעדכן פרטים ליצירת קשר או להוסיף את הלוגו החדש שלכם, לא תהיה לכם ברירה אלא לשלם על הפקת כרטיסי ביקור חדשים.
עם כרטיס ביקור דיגיטלי, אתם תוכלו לשנות את הפרטים בכל עת, וללא שום תוספת תשלום.
-
יותר זול לייצר כרטיס ביקור דיגיטלי
כרטיסי ביקור מודפסים כרוכים בתהליך ייצור פיזי, אשר מן הסתם כולל גם שימוש בחומרי גלם שונים, מה שאומר שיהיו לכם הוצאות גדולות יותר.
עם כרטיס ביקור דיגיטלי, אתם חוסכים כסף אותו תוכלו להשקיע באפיקי שיווק אחרים.
-
יותר זול להפיץ כרטיס ביקור דיגיטלי
גם אם נתעלם מכל החסרונות האחרים של כרטיסי ביקור מודפסים, אין בהם שום תועלת אם הם לא מגיעים ללקוחות פוטנציאליים.
כדי להגיע לאנשים, אתם צריכים לצאת מהבית, ללכת לאירועים ולהשקיע מהזמן שלכם בשביל ליצור הזדמנויות לחלק כרטיסי ביקור.
עם כרטיס ביקור דיגיטלי, אתם יכולים לעשות זאת מהר ויעיל יותר.