מוצרי פרסום

 

המילה פרסום, מעוררת בנו אסוציאציות שונות, כמו למשל סרטון פרסום, פרסום באינטרנט כמו באנרים למיניהם, שלטי חוצות גדולים בעלי צבעים שמושכים את העין ועוד. רבים מאתנו אינם חושבים על היעילות והמקוריות של מוצרי פרסום. אלה הם סוג של מתנות שניתנות ללקוחות שהם קהל היעד של חברות מסוימות או בתי עסק וכן, מתנות מיוחדות למנהלי חברות שונות שעמם אנו עושים עסקים. זוהי דרך להעריך את מי שאנו משתפים עמו פעולה או עובדים מולו. מוצרים אלה, שמיועדים לשיווק ופרסום בית העסק שלנו, יצטרכו להיות בעלי אופי מתאים, למשל כאשר אנו עובדים מול חברות הי טק או שהחברה שלנו קשורה להיט ק, יש למצוא מוצרי פרסום מתאימים, כאלה שיש בהם קדמה.

מוצרי פרסום נכונים הוכיחו את יעילותם

כל הנושא של קידום מכירות באמצעות מוצרי פרסום, החל בארה"ב והוכיחו את יעילותם. ראשית אין כאן פרסום אגרסיבי או מאסיבי, מה שצרכנים רבים נרתעים מהם, כי אם שיטה יעילה בצורת מתנה שימושית עם לוגו של החברה או בית העסק ובינינו, מי צאתנו אינו אוהב מתנות יעילות? זוהי דרך נהדרת להידברות עם לקוחות שיתחילו לגלות סקרנות ועניין לגבי מוצרים מסוימים שחברות מפרסמות בשיטה שיווקית זו. מדובר על סוג של פרסום סמוי, כך שלקוחות יפרשו פרסום זה בזמנם החופשי ובקצב שלהם.

 

אנו לא באים למכור- כי אם לתת..

כאשר אנו מעניקים מוצרי פרסום שמיועדים לקידום מכירות, אנו לא באים למכור, כי אם לתת. בדרך זו, הלקוחות שלנו זוכרים את המותג של החברה שאנו מייצגים. קחו לדוגמא חברות ביטוח שמעניקות מוצרים שונים לפרסום כמו עט מעוצבת עם הלוגו של העסק, לוח שנה שתמיד עשוי להיות יעיל וכן הלאה. הלקוח תולה את לוח השנה או שם אותו על השולחן המשרדי שלו בעבודה ויום אחד כאשר נגמר התוקף של ביטוח הרכב שלו, הוא ירצה לשמוע הצעת מחיר זולה יותר ויפנה לחברת הביטוח שמפורסמת על לוח השנה. זו הדרך שמוצרי קד"מ ופרסום עובדים. ההשקעה על מוצרים אלה הא כדאית ותניב את הפירות, כאשר אינה עולה לכם כמו פרסום בטלוויזיה או ברדיו ואתם נראים על המוצרים שניתנו במתנה כל העת.

 

מאמר זה יוכל גם לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top