נכון להיום הזירה של האינטרנט הולכת ונעשית יותר ויותר תחרותית. זה נראה מאוד ברור אלו עסקים יצליחו להיות מצליחים ואלו עסקים נראים בתור כאלה אשר צמודים עדיין אל תפיסות של העולם העסקי הישן, ולא ממש יצליחו לעבור את התקופה הזו מבלי להישאר מאחור עם חובות ענק.
הזירה העסקית עוברת רצף של שינויים מאוד ניכרים, והאינטרנט הוא חלק עיקרי מכל אותם השינויים הללו עם מעבר מאוד בולט של עסקים אל זירת מסחר וירטואלית עם הצלחה עסקית שהיא לגמרי ממשית. אם אתה לא שלם, אתה בהחלט לא קיים, ואם כן אזי צריכים לדעת מה עושים כדי שהקיימות הזו תהיה בולטת מעל לכולם.
רוצים לערוך היכרות ברשת
זה לא מספיק להיות בעלים של אתר אינטרנט או להריץ מודעה בפייסבוק מידי פעם בפעם. על מנת שעסק יהיה בולט בצורה הנכונה הוא צריך לעמוד בתחרות מול עסקים רבים ואחרים אשר משווקים את עצמם בצורה שבה העין לא יכולה לפספס את המידע שהם מעבירים.
אחד מן הדברים היותר בולטים נכון להיום הוא הפקה של סרטון תדמית, כאשר לקוחות יותר מטיילים באתרים שונים ופחות ופחות מטיילים באזורים עסקיים ממשיים, כמו קניונים. כדי לערוך היכרות שהיא יותר משכנעת, נוצרו להם סרטוני תדמית, שבעזרתם עורכים את ההיכרות הראשונית הזו ברשת ועם לחיצת יד וירטואלית מאפשרים תחילה של שיח בין גולש לבין עסק מכל סוג.
חובה עבור כל סוג של עסק
למה הפקה של סרטון תדמית היא בגדר של חובה ולגמרי כבר לא עניין של המלצה עבור משווקים באינטרנט? כי אם בעל עסק רוצה להיות לא רק בולט אונליין, אלא להעביר את המסר שלו בצורה משכנעת שעושה יותר מאשר מושכת את העין, צריכים לעמול על סרטון קצר וקולע שבו מכירים את העסק, את האדם שמפעיל אותו ואת כל מה שמקבלים.
סרט משלב בצורה הכי טובה שאפשר את החוויה עבור הגולשים, שבה הם לא רק רואים את המידע, אלא גם שומעים, ומכאן מקבלים את הכלי שהוא הכי אפקטיבי בעידן של לקוחות גולשים.