עורך דין למיסוי ורילוקיישן – מתי נצטרך אחד כזה?

אם אתם עומדים בפני רילוקיישן למדינה אחרת, חשוב שתדעו שתשלום המיסים הינו חובה הן במדינה שאליה אתם עתידים לעבור והן במדינת ישראל. ישנן המון שאלות המתייחסות למיסוי רילוקיישן, לכן על מנת שתוכלו לבצע את המעבר בראש שקט וללא מכשולים בדרך, מומלץ לקבל ייעוץ וליווי של מומחה בתחום המיסוי שיסייע לכם להבין היטב מה צפוי לכם מבחינת חובת המס בעת עזיבתכם למדינה זרה.

 

מה כולל ייעוץ מס בעת רילוקיישן?

שיחה מקדימה עם עורך דין המתמחה במיסוי ורילוקיישן תאגד את כל הנתונים הרלוונטים שלכם ושל משפחתכם ועל סמך נתונים אלה יהיה ניתן למקד את הפעולות שיש לבצע טרם המעבר, במהלכו ובעת השהות במדינה החדשה. שיחה זו תכלול בין היתר:

  • מידע ראשוני הכולל הסבר בנוגע לשינוי המעמד בעקבות הרילוקיישן.
  • הסבר מפורט על החובות של עובד ישראלי בחו"ל למוסדות השונים: מס ההכנסה, ביטוח לאומי, ביטוחים פנסיונים ועוד.
  • איך מתבצעת חבות המס במדינה החדשה – ישנן מדינות בהן שיטת ניכוי המס הינה שונה מהשיטה בישראל, כך למשל בארה"ב העובד חייב בהגשת דו"ח למס הכנסה בעוד שבמדינת ישראל ניכוי המס מתבצע ישירות משכר העובד.

חשיבות הגשת דו"ח מס בעת רילוקיישן

מעבר למדינה חדשה מביא עימו התרגשות רבה אך גם המון התעסקויות ובירוקרטיות שיש לבצע על מנת להשלים את המעבר באופן תקין ומסודר. התנהלות מול רשות המסים בעת רילוקיישן יכולה לעורר סוגיות ושאלות שמצריכות ידע ובקיאות בנושא. על כן, ליווי וייעוץ של עורך דין רילוקיישן ומס הכנסה יכולים לעשות סדר בכל הנוגע לדיווח וניכוי מס לעובד ישראלי במדינה זרה. התנהלות נכונה מבחינת מיסוי מרגע העזיבה תמנע סיבוכים עתידיים מול רשויות המס.

 

פנו עוד היום לקבלת ייעוץ מקצועי – עו"ד מיסוי בינלאומי טינה קפלן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top