בתור בעל עסק או בעל מקצוע, אתה מקבל בוודאי לא מעט הצעות לקידום האתר שלך בגוגל. מקדמי אתרים נוהגים לעשות מעת לעת תהליך של גיוס לקוחות, בוודאי אם מדובר במקדמים צעירים או בחברות קטנות שמחפשות לקוחות חדשים.
דרך הפעולה היא מאוד פשוטה, שולחים מכתבים לעסקים ובעלי מקצוע, מציעים להם להיפגש או מאירים את עיניהם לגבי נקודות מסוימות שאינן נכונות בתהליך הקידום שלהם, ומציעים להם להיפגש בשביל לשמוע כיצד ניתן לפתור זאת.
השאלה שעומדת בפניכם, כבעלי עסק או מקצוע, היא כיצד לבחור מומחה בקידום אתרים בגוגל. מה הם הדגשים שצריך לשים לב אליהם לפני שמחליטים לבחור במקדם אחד ולא במקדם שני. לפני שנתחיל בהצגת הדגשים, חשוב לומר, לקבל תוצאות טובות בעזרת קידום אתרים בגוגל הוא עסק רציני, משמעותי, לא כל אחד שמציג את עצמו כמומחה הוא בהכרח כזה. לכן צריך להשקיע זמן ומחשבה כיצד לבחור מקדם אתרים ולא למהר לסגור עם המקדם הראשון שמציע הצעת מחיר טובה.
דגשים לבחירת מקדם אתרים
ראשית, יש לבדוק מה הניסיון שלו בתחום. כמה שנים הוא עובד בתחום, כמה לקוחות יש לו. זה ייתן לכם תמונה כללית לגבי סיכויי ההצלחה בעבודה איתו. זה לא מבטיח דבר, ושום מקדם לא יכול להבטיח לכם תוצאה וודאית, אך מן הסתם אם מדובר במקדם עם ניסיון, יש הרבה יותר סיכוי להשיג תוצאות טובות.
שנית, חשוב לבחון אם המקדם שפונה אליכם מכיר את התחום שלכם. אם מדובר בתחום גדול, נגיד תיירות, אז סביר להניח שיצא לו לעבוד עם חברה או סוכנות, אך אם מדובר על תחום קטן יותר, בין אם זה תחום שקשור לעבודות בנייה מסוימות או תחום אחר, חשוב מאוד לברר איתו מה הוא יודע על התחום והאם יצא לו בעבר לעבוד עם לקוחות בענף.
יש לכך שתי סיבות, ראשית, היכרות מוקדמת תמיד עוזרת, שנית, זה חוסך זמן בלימוד התחום מצידו.
שלישית, צריך לברר איתו מה תוכנית העבודה, איזו סוג תקשורת תתקיים ביניכם, וכיצד הוא מתמחר את העבודה, באופן גלובלי או על פי כמות ביטויים.