כל מנהל צריך להכיר את העסק לשו כמו שהוא מכיר את כפות ידיו, זה אומר כי הוא צריך להכיר את נקודות החולשה של העסק, את נקודות החוזק של העסק, את המתחרים ואת נקודות החוזק והחולשות שלהם. ברגע שהמנהל ישלוט בנושא הזה בצורה הטובה ביותר שיש הוא יוכל לקבל את ההחלטה החכמה ביותר בנוגע לעתיד העסק שלו ובנוגע לאסטרטגיה שעל העסק לבחור. העניין הוא שבכדי להכיר את הנקודות הללו גם אצל המתחרים שלנו וגם אצלנו אנחנו חייבים להשתמש בכלים מדעיים ולא לסמוך רק על תחושות הבטן שלנו. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי הדרך הטובה ביותר להכיר את כל הנקודות הללו זה פשוט לערוך סקרים. כן מה ששמעתם מכון סקרים http://www.geokg.com יכול לסייע לכם המון ולאפשר לכם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר שיש.
שימו לב למאגר שבו משתמשת החברה בכדי לעשות סקרים
אך אם יש משהו שאסור להשלים אתו בשום פנים ואופן זה עם סקר לא מדויק אשר שולח אותנו אל כיוונים לא נכונים מכיוון שזה עלול להסתיים בהפסד כספי אדיר. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי כדאי לכם מאוד לשים לב למאגר שבו משתמשת החברה שלכם בכדי לעשות סקרים. ככל שהמאגר הזה יהיה יותר מגוון ויורכב מאנשים שונים אך כאלו אשר נותנים תשובות אמינות כך אתם תוכלו להיות בטוחים כי החברה מבצעת עבודה יותר טובה ואיכותית וזהו משהו שאין עליו עוררין. על כן אל תתביישו לבחון את המאגר של המכון ושימו לב לנקודה זו לפני שאתם בוחרים במכון זה או אחר.
אל תתפתו לבחור בהצעה הזולה ביותר של חברת הסקרים
כל מנהל רוצה להוציא כמה שפחות כסף על כל דבר ועל כן זה ברור מדוע הנטייה הראשונית שלנו תהיה לבחור בחברת הסקרים הזולה ביותר. אך זוהי טעות מכיוון שפעמים רבות חברת סקרים המציעה מחיר זול במיוחד תבצע סקר ברמה הרבה יותר נמוכה וזה כמובן יוביל לפגיעה קשה בנו ובהחלטות שנקבל.