שיווק ופרסום בפייסבוק לעסקים קטנים נחשב לעניין שבשגרה, היות וכל עסק שמכבד את עצמו חייב להשקיע בכך על מנת להתקדם ולהתפתח. הדבר הראשון והחשוב ביותר שיש צורך לעשות, הוא לפתוח עמוד מעריצים של העסק. מדובר על העמוד הרשמי של העסק, אשר יכיל תנועה מתמדת של מעריצים והוספה קבועה של תוכן, תמונות וסרטונים רלוונטיים. חשוב מאוד לא להזניח את העמוד, אלא להמשיך לפתח ולהעשיר אותו בצורה מתמדת. ככל שכמות התוכן בעמוד תלך ותגדל, כך הנפח של העמוד יעלה וכתוצאה מכך הדירוג שלו בגוגל יטפס למעלה. חשוב כמובן להקפיד על תוכן איכותי ורלוונטי, אשר יעניין את הגולשים ויגרום להם להתעכב בעמוד, להגיב ולפתוח בדיון רלוונטי בנושאים השונים. כתוצאה מכך, התוכן בעמוד ימשיך להתעדכן, כמות מילות המפתח רק תלך ותגדל, והדירוג של העמוד רק ילך ויעלה.
שיווק ופרסום בפייסבוק לעסקים קטנים – עצות חשובות למתחילים
עסקים קטנים אשר מעוניינים להמשיך לגדול ולצמוח, חייבים להשקיע בקידום ובפרסום שלהם, אם בפייסבוק או אם באמצעות קידום בגוגל. לא תמיד קיים תקציב משמעותי לכך, דבר שסוגר לא מעט דלתות. אך השיווק והפרסום בפייסבוק יכול להתבצע ללא השקעה כספית מיוחדת. ניתן כמובן להשקיע בפרסום ממומן, אך ניתן גם להימנע מכך ולהשקיע אך ורק בקידום אורגני. קיימים לא מעט טריקים ושיטות שונות לשווק ולפרסם את העסק, מבלי להוציא שקל מהארנק. למשל, כאשר כותבים פוסט חדש ורוצים להגדיל את אחוז החשיפה שלו, ניתן לצרף תמונה שיווקית ולתייג בה כמה שיותר חברים. בצורה כזו גם הם יחשפו למסר השיווקי שלכם, וגם התמונה תישמר בפרופיל שלהם בהנחה שהם לא יסירו את התיוג. המידה ומישהו תייג אתכם בתמונה שלו, ניתן לנצל את המצב, להגיב במחמאה לתמונה ולהוסיף קישור לעמוד המעריצים שלכם. בצורה כזו, כל מי שמתויג בתמונה יקבל התראה וייחשף לעמוד שלכם.
לסיכום, כל עסק קטן חייב להשקיע בפרסום ובשיווק שלו. התחרות היום היא איומה, ולכן כל אחד חייב להשקיע זמן ומאמצים כדי לבלוט מעל המתחרים. פייסבוק מאפשרת פלטפורמה נוחה וזולה, שניתן להשתמש בה כדי לקדם את העסק ולחשוף אותו לכמות אין סופית של לקוחות פוטנציאלים.