6 שיטות לייצר לידים לעסקים שלכם

leads

בעלי עסקים רבים נחושים לדעת איך לייצר לעצמם קהל לקוחות קבוע ורוצים לקוחות קלים שמשלמים מהר ולא עושים כאבי ראש. בכתבה זו נדבר על איך לייצר לידים לעסקים (לקוחות מעוניינים) בכמה שיטות מקובלות כיום ואיך אתם תוכלו לממש זאת די בקלות.

לידים לעסקים הם המנוע של כל עסק באשר הוא ולכן צריך לייחס חשיבות מספקת על איך להביא את הלקוח הבא שלכם. לא מספיק לייצר מוצר או לתת שירות כיום עסקים מתמודדים עם בעיית שיווק שהיא חלק בלתי נפרד מעסק מצליח.

אז מהן השיטות המובילות להשגת לידים לעסקים?

  1. חבר מביא חבר – אחת השיטות היותר קלות זה ממש להגיד ללקוחות שלכם שיש לכם מבצע הנחה של 100 שקלים הנחה על כל חבר שהם מביאים לרכוש מוצר או שירות שלכם. ממש נוסחת קסם לייצר לקוחות וכך בעצם לקוח מרוצה ממליץ וגם מקבל הנחה עתידית לקנייה הבאה שלו.
  2. שיווק אורני בפייסבוק – כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפתוח דך פייסבוק (אם יש אחד זה בסדר) לדאוג שהלוגו של העסק שלכם נמצא בו, לבקש מכל חברי הפייסבוק לעשות לייק לדף שלכם ובדף פשוט מאוד להעלות הכל על העסק שלכם, החל מעבודות שביצעתם או מוצרים שונים שאתם מוכרים, דרך המלצות של לקוחות ועד תמונות עם לקוחות.
  3. פרסום מודעה בעיתון או ידיעון אזורי – מאוד עוזר להגיע ללקוחות חדשים, במיוחד למגזר הדתי שכל השבת מעיין בעלונים שונים, ושם מסתתרים אלפי לקוחות. מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש כמה עלונים ועיתונים אזוריים ולבקש לדעת מה המחיר עבור מודעה פרסומית עבור העסק שלכם וכמה תפוצה יש לעיתון. לאחר מכן, פשוט בחרו את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם.
  4. פניה יזומה ללקוחות – ישנם ענפים בהם פניה יזומה ללקוח פוטנציאלי מאוד יכולה להועיל. לדוגמה, ענף הביטוחים או סלולר, שירותי TV ועוד – בהם כל לקוח יכול להיות הזדמנות מכירה מאוד מהירה. הבעיה שזה צריך זמן והרבה ניתוקים ושמיעת לא מעוניין באופן רציף.
  5. פרסום ממומן בפייסבוק או גוגל – השיטה הטובה ביותר נכון להיום לייצר לידים היא באמצעות יצירת מודעות מכירה ממומנות שבעזרתן תוכלו להגיע ממש לאנשים שמחפשים את השירותים שלכם בגוגל או בפייסבוק. הבעיה שהמון עסקים לא יודעים איך לעשות זאת בצורה מקצועית וכך שורפים מאות שקלים לחינם. אם אתם עושים זאת, היעזרו בחברה מקצועית.
  6. חברת פרסום – שתעשה לכם סדר בענף השיווקי של העסק. לכם נשאר רק לספר על העסק שלכם ולהעביר את תקציב השיווק למקצוענים כמו גורילה בניית אתרים שיעשו עבורכם הכל, החל בקמפיינים ועד אתר עוצמתי שממחיש את אשר אתם עוסקים בו.

זהו, עד כאן לעכשיו. מאחל לכם הצלחה רבה ועשייה שתיתן לכם פרי, או בשפה נקייה כסף נכנס לעסק. אם תרצו לדעת עוד, תוכלו לחפש בגוגל עוד על תהליך יצירת לקוחות ולידים לעסק שלכם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
איציק בן-דוד

איציק בן-דוד

איציק בן-דוד הוא איש מקצוע בתחום השיפוצים מעל 8 שנים. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת יחד עם אביו בחברת בנייה, איציק החליט לצאת לדרך חדשה עם חברת שיפוצים עצמאית. נוסף על אהבת הבנייה, איציק אוהב לכתוב ומפרסם מאמרים מקצועיים מכל תחומי בעלי המקצוע.

השאירו תגובה

proworld.co.il - כל הזכויות שמורות - 2013. כל העתקה של תוכן אסורה במפורש אלא אם ניתנה הסכמה בכתב מבעל האתר.

גלול למעלה