היום כבר ברור לכל עסק ולכל חברה כי הם חייבים להשקיע בקידום האתר שלהם. העולם הופך לדיגיטלי יותר, ולא ניתן להסתדר ללא אתר מושקע אשר זוכה לקידום אורגני באופן קבוע. על מנת לקבל תוצאות, יש צורך לעבוד עם בעל מקצוע רציני ומקצועי, אשר מכיר את התחום ויודע בדיוק כיצד לפעול על מנת לקדם את האתר. מעבר לכך, יש צורך בסבלנות ותקציב מתאים. לא מעט עסקים מתלבטים בשאלה הנצחית, האם לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר או לחילופין לפנות לסוכנות דיגיטל שמתמחה בתחום. ישנם כמובן לא מעט יתרונות וחסרונות לשתי האופציות, אך חשוב לזכור כי על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר, יש צורך לעבוד עם מקדם מקצועי שישקיע את כל כולו במשימה. לרוב המקדמים העובדים בסוכנות דיגיטל, יש מספר לקוחות שונים. לעומת זאת מקדם פרילנסר ישקיע הרבה יותר, היות ומספר הלקוחות שלו נמוך יותר ולכן חשוב לו להשקיע בכל לקוח באופן אישי.
כל היתרונות של מקדם אתרים פרילנסר על פני סוכנות דיגיטל
כאמור, מקדם אתרים עצמאי יוכל להעניק לכל לקוח את היחס האישי והמקצועי ביותר, היות ואין לו לחץ של זמן מצד אחד, ומצד שני חשובה לו ההצלחה של כל לקוח. לכן סדר העדיפויות שלו יהיה לטובת הלקוח, דבר שיתבטא מהר מאוד בתוצאות בשטח. מעבר לכך, מקדם אתרים עצמאי יהיה הרבה יותר זמין עבור כל שאלה או בעיה שצצה אצל הלקוח. ניתן לקבוע עמו מראש פגישה שבועית או דו שבועית, על מנת לקבל תמונת מצב עדכנית ולשמוע לגבי ההתקדמות של הפרויקט. לעומת סוכנות דיגיטל אשר מעסיקה מספר מקדמים בעלי ידע וניסיון משתנים, מקדם אתרים עצמאי יהיה לרוב בעל וותק של שנים בתחום וניסיון מקצועי של מאות ואף אלפי לקוחות מרוצים.
לסיכום, כל מי שמעוניין לקדם את האתר שלו ולהגדיל את כמות הטראפיק בצורה מהותית, חייב לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר בעל ידע וניסיון של שנים בתחום. חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, אשר יקדישו את כל מרצם לצורך הצלחת הקידום.