עיצוב לוגו – איך לעצב נכון את הפנים של העסק שלך?

בשעה טובה הפכתם להיות בעלים של עסק חדש וקטן בתחום הקולינריה, וכעת אתם עובדים במרץ רב כדי להציג אותו בפני קהל לקוחות שרלוונטי אליכם. אחד מהדברים החשובים ביותר בעסקים הוא הלוגו של העסק, שהוא המהווה את הפנים והרושם הראשוני שנתפס אצל הצרכנים.

הלוגו מורכב לרוב מסוג של סמל כמו תמונה קטנה עם כיתוב של כמה מילים, וכמובן שם העסק שמתנוסס לצד האייקון. השאלה הגדולה היא איך כדאי לעצב את הלוגו לעסק החדש? התשובה לכך נמצאת בהמשך, נוסף על עוד כמה טיפים מועילים שכדאי לאמץ.

בחירת צבע מתאים

לצבע יש תפקיד חשוב בלוגו של העסק, זהו הדבר הראשון שזוכרים כשמתבוננים בלוגו לראשונה. הצבע הוא הדבר הראשון שתופס את העין, ולכן כדאי לבחור את הצבע המתאים לאופי העסק ואף לשלב אותו עם גוונים נוספים כדי להגיע ללוגו בצבע מעניין וייחודי.

כדאי לדעת שלכל צבע יש תכונות מסוימות הנחרטות במוחו של המתבונן בהן, לדוגמה הצבע הכחול נחשב כצבע אמין, סמכותי, יציב ומרגיע. לעומתו, הצבע האדום משדר אנרגיה, כוח, אומץ וגם נחישות.

לוגו מיוחד שמעביר מסר

נוסף על התאמת צבע ללוגו של העסק, כדאי גם לקחת בחשבון כי שירות עיצוב לוגו לעסקים צריך להעביר מסר מסוים ללקוחות. המסר צריך להיות ענייני ורלוונטי לקהל הצרכנים שאליו מכוונים מלכתחילה. אם נחזור לעסק החדש בתחום הקולינריה, יש להבין קודם כל למי העסק פונה ועל אלו לקוחות מדובר.

אם מדובר על מסעדה בקונספט של בישול טרי בכל יום בהתאם לחומרי הגלם שנקנו בכל תחילת יום, הלוגו צריך להעביר את המסר הזה באמצעות אייקון מתאים עם סלוגן קליט שמבהיר את הייחודיות של המסעדה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top