כרטיסי ביקור לך ולעסק שלך

היום, יותר מתמיד, אנשים צריכים את המגע האישי, את הידיעה שהם מקבלים שירות או מוצר ממישהו, מבן אדם, ולא מעוד מכונה. כרטיסי ביקור הם אחד מאותם הדברים שהופכים את המפגש לאישי, מזכירים לעולם שאתה שם, פיסי, אמיתי, ולא עוד מנגנון שיווק מאותם המנגנונים שהלקוחות שלך פוגשים יום אחרי יום.

הדפסת כרטיס ביקור ייצוגי, כלומר כזה שבאמת מייצג וויזואלית אותך ואת העסק שלך, זה מהלך בסיסי שכל בעל עסק ועצמאי צריך לעשות כחלק מהביסוס העסקי, מה גם שהמהלך אינו יקר, ומאפשר הפצה של השם שלך ושל העסק בקלות, בפרסום ממוקד לידיים הנכונות בלבד, כלומר ללקוחות הפוטנציאלים שלך.

עיצוב חכם כרטיסי ביקור 

הרבה בעלי עסקים שוגים כאשר הם מעצבים את כרטיס הביקור שלהם לפי טעמם האישי בלבד. נכון, הכרטיס אמור לייצג אתכם כשהוא בידיים של הלקוח הפוטנציאלי, אך תפקידו גדול מכך. כרטיס הביקור האופטימאלי לא רק מציג את שמכם, תחום העיסוק ופרטי יצירת הקשר, אלא, כאשר הוא מתוכנן ומבוצע כראוי, הכרטיס אמור לעורר תחושה מסוימת, תחושה של אמון.

כל עסק, מוצר או שירות, פונים לקהל מסוים. בין אם זה קהל נישה מאוד ממוקד או שוק רחב וכללי לגמרי, הרי שהמוצר או השירות הללו נועדו לפתור בעיה כלשהי. כרטיס ביקור שעוצב בקפידה מעורר בלקוח את התחושה שהאדם הזה, העסק הזה, מתאים לענות על הצורך שלו, אפילו שיש המוני אחרים שעושים את אותה עבודה או מוכרים את אותו המוצר.

כרטיסי ביקור מודרניים – לא רק "צור קשר"

מעבר למחשבות על עיצוב נכון, כלומר בצבעים הנכונים, עם הפונט הנכון, ואפילו בגודל ובמרקם הנכונים, דעו לכם כי כיום ניתן להשתמש בכרטיסי ביקור בצורה מקורית. הזמנות לאירועי חברה, הצעה מפתה וחד פעמית, מבצע מיוחד, אפילו ככרטיס ברכה או חלוקת כרטיסי ביקור כמסר לעובדים, כרטיסים אלו בסופו של דבר הם פטנט הדפסה פופולארי, ומאפשרים גמישות רבה.

היצירתיים ביותר אף מדפיסים קוד QR על כרטיס הביקור, ומאפשרים כרטיס דיגיטאלי, או הפניה למבצע או ישירות לאתר של בית העסק, והופכים את כרטיסי הביקור שלהם למפתחות ייחודיים לאפליקציות וכיו"ב.

Scroll to Top