סדנת ניהול משברים לחברות

משברים במקום העבודה יכולים להיות גדולים, או קטנים. הם יכולים לבוא לידי ביטוי בין העובדים להנהלה, בין העובדים לבין עצמם ואפילו מול לקוחות.

אבל מישהו אמר פעם, שמשבר הוא הזדמנות לצמיחה, אז איך הופכים משבר לצמיחה, איך מתמודדים כשזה קורה בזמן אמת וכיצד סדנאות אונליין יוכלו לעזור בכך?

 

ניהול רגשות בזמן קונפליקטים

איך מתמודדים עם לקוח שרק מתלונן כל הזמן? איך מתמודדים עם עובד שלא משתף פעולה? מתי צריך להציב קו אדום ואיך פותרים את המשבר הפנימי, לפני שמתחילים לנסות להתמודד עם המשבר שקורה בעולם האמיתי – בחוץ, במקום העבודה שלכם?

 

מניעת קונפליקטים – הלכה למעשה

קונפליקטים הם חלק בלתי נפרד מהחיים וגם מחיי העבודה, אבל הם לא חייבים לבוא לידי ביטוי באופן חיצוני והם ממש לא צריכים להרוס כל חלקה טובה. אז איך מתמודדים עם קונפליקט, רגע לפני שהוא מתפרץ ואיך אפשר לנהל קונפליקטים בצורה בריאה?

 

הקונפליקט כמקפצה להתפתחות הארגון

כיצד ניתן לנצל את הקונפליקט, או המשבר כדי להפוך אותו להזדמנות מושלמת לצמיחה והתפתחות של הארגון?

 

בחירת סגנון תקשורת אפקטיבי

כיצד לבחור ולשלוט בסגנון התקשורת שלכם עם הסביבה, כדי לנהל מצבי משבר בצורה מיטבית, לתת דוגמה אישית לעובדים וליצור אווירת עבודה חיובית, תומכת ומצמיחה?

 

התמודדות עצמאית של העובדים

כיצד אתם – המנהלים בארגון – יכולים לתת לעובדים שלכם כלים לניהול משברים באופן עצמאי, למניעת קונפליקטים מיותרים וליצירת סביבת עבודה מעצימה, מצמיחה ונעימה?

לסיכום, סדנה לניהול משברים של סגול הרצאות היא חיונית לכל מנהל שרוצה לנהל טוב יותר את המשברים והקונפליקטים במקום העבודה. מניעת קונפליקטים וניהול נכון שלהם יכול לחסוך באנרגיות, משאבים וזמן, להפוך את צוות העובדים ליחידה מגובשת בשיתופי פעולה ולאפשר לעסק צמיחה ללא הפרעות מיותרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top