איך לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי

אחת השאלות שעולות בכל פעם כשאנחנו נדרשים להשתמש מוצר מסוים אשר אמור לשרת אותנו מבחינה עסקית, פרסומית, שיווקית, היא, כיצד עלינו לעצב אותו. זו שאלה בסיסית ובעלת חשיבות רבה, כי מעבר לפרטים הרגילים שאנחנו אמורים להתייחס אליהם, קרי אותם פריטים שאמורים להיות מוצגים במוצר, יש לעיצוב שלו חשיבות רבה. 

אחת הדוגמאות הטובות לכך הוא כרטיס ביקור דיגיטלי. מדובר על כרטיס המשמש אותנו במקרים רבים, בהם אנחנו רוצים להעביר מידע אודותינו ואודות העסק שלנו לגורמים שונים. אם פעם היינו עושים זאת באמצעות כרטיס ביקור מודפס, אזי שהיום אנחנו עושים זאת באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי, כזה שניתן להעביר באמצעות המייל, הודעה בסלולר או באמצעים דיגיטליים אחרים. 

כאמור, לעיצוב של הכרטיס יש משמעות רבה, שכן אנחנו צריכים לדעת איך לעצב אותו באופן כזה שישרת את המטרה שלנו מחד ויגרום למי שאמור לקבל אותו להתרשם מהכרטיס, לא רק בהיבט של הפרטים אלא גם בהיבט של העיצוב והסגנון. 

כיצד נעצב אותו?

ראשית, אנחנו צריכים למצוא דרך איך לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי וכיצד לעצב את הכרטיס באופן שיתאים לסגנון שלנו, לקונספט אותו אנחנו מבקשים להציג ולמסר שאנחנו רוצים להעביר לקהל הרחב. 

שנית, אנחנו צריכים למצוא דרך כיצד לעצב את הכרטיס באופן שיהיה נעים לעין, ברור וחד, באופן שהצופה בכרטיס יתרשם מהיופי אך גם יוכל לעשות שימוש אפקטיבי בכרטיס. 

שלישית, חשוב להשתמש בצבעים בהירים ולא כהים, צבעים המלמדים על צמיחה ולא צבעים שיכולים להעביר מסר הפוך לגמרי. 

ארבע, אנחנו צריכים לשים לב לכל פרט, החל מצבעי רקע, פונטים, תמונות ועוד. כל דבר יכול להשפיע על העיצוב של הכרטיס, כל דבר יכול להשפיע על האופן בו נוכל להשתמש בו. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top