בעבר, לבתי הדפוס היה מונופול על הדפסת פנקסים. הם היו היחידים שיכלו להדפיס פנקסים ולמכור אותם ללקוחות. עם זאת, ככל שהטכנולוגיה התקדמה, ניתן היה ליצור מוצרים חדשים שיוכלו להדפיס פנקסים בעלות נמוכה. ללא מונופול. מוצרים חדשים אלה נמכרו היטב ואפשרו לחברות רבות ליצור פנקסים ממותגים אפילו . כעת ישנם סוגים רבים ושונים של מכונות הדפסה לבחירה, ראו באתר של בית דפוס מוביל. איך מחליטים איזה מהם מתאים לחברה שלך? הנה כמה שיקולים: • גודל: גודל מכונת ההדפסה שלך תלוי בצרכים שלך. רוב החברות זקוקות למדפסת קטנה, אך חלקן עשויות להזדקק למדפסת גדולה יותר. לחברות רבות יש צרכים שונים בכל הנוגע לפרטים וגדלים, לכן כדאי לשאול את היצרן מה הם ממליצים עבורכם. אם הם לא מספקים את המידע, אתה יכול לחפש באינטרנט או לדבר עם מהנדס (נציג מכירות שעובד עם מדפסות). • מאפיינים: ישנן תכונות רבות המרכיבות את החלל הזה כיום. יש אנשים שרוצים רק להדפיס, אבל חברות אחרות צריכות לקבל תכונות נוספות. האם החברה שלך תצטרך מדפסת צבעונית? איך תשתמש במדפסת? באיזה סוג נייר כדאי להשתמש? האם יש סוגים מסוימים של נייר שאינך רוצה להשתמש בהם עם הפנקס שלך ? • עלות: אתה יכול לקבל מחיר תחרותי עבור הדגם החדש אם אתה מוכן לרכוש אותו עכשיו, או להמתין קצת לפני הקנייה.
פנקס נועד למסמך שנועד להיכתב ולאחר מכן לאחסן, כך שניתן יהיה לגשת אליו בשלב מאוחר יותר. זה לא רק לרישום הערות או רישום הערות – הם משמשים גם למעקב אחר רעיונות ומשימות. חשבו על פנקס שמגיע אתכם לכל מקום – ניתן להשתמש בו לכל דבר, החל ממעקב אחר רשימת הקניות שלכם וכלה בהורדת הערות מהירות למצגות והרצאות. קל מאוד לסחוב פנקס לכל מקום שאתה הולך. אתה לא יכול להכניס אותו לכיס רק מתוך מחשבה על פנקסים, אתה צריך לשמור אותו איתך מחוץ לכיס שלך כדי שיוכל לשמש כספר או כציוד עצמאי. זה בהחלט לא מיועד רק לרשום הערות או לרשום רעיונות ומשימות – אם כבר, המחברת צריכה להיות משהו שאתה משתמש בו כמה שיותר, כדי לרשום מחשבות, לעקוב אחר העבודה שלך.