קופירייטינג הוא הלחם והמים של דפי נחיתה ולכן חשוב לא לוותר על השכרת חברה המציעה שירותי קופירייטינג בעת כתיבת דפים מסוג זה. במאמר זה נסביר את החשיבות של הקופי בדפי נחיתה, מיהם אותם מומחים אשר כותבים את המלל של דפי הנחיתה ומה חשוב לדעת אודות קופירייטינג לדפי נחיתה. קריאה נעימה.
דפי נחיתה – על מה מדובר?
המטרה של דף נחיתה היא שהגולש שנכנס לאותו הדף ישאיר את הפרטים האישיים שלו או ילחץ על קישור אשר יוביל אותו לאתר ולמוצר המבוקש. בכדי להגיע לאותה תוצאה חשוב לספק ללקוח את הסיבות או היתרונות של המוצר ולהציג את המוצר כ- MUST. רוב האנשים מחליטים לבנות דף נחיתה בכדי לפרסם מוצר או שירות חדש, להגדיל את תנועת המבקרים באתר שלהם מתוך מטרה להגדיל את קהל הלקוחות, לספק לקונה הפוטנציאלי את המידע הבסיסי והחשוב אודות המוצר או השירות ובכדי ליהנות מתגובה מהירה של הלקוח הפוטנציאלי והשארת כל פרטי ההתקשרות, או מה שנקרא 'ליד' שיכול להוביל למכירת מוצר או השכרת השירות.
חשיבות קופירייטינג לדפי נחיתה
קופירייטר הוא רעיונאי. כלומר, מומחה בתחום התוכן השיווקי אשר ערוך באמצעות היצירתיות שלו, הניסיון והכללים הנדרשים לייצר כותרות וטקסט המיועד למכירת מוצר או שירות שהלקוח מציע ללקוחותיו או לקוחות פוטנציאליים. בכדי להניע את הגולש לפעולה חייבים להכיר את רזי השיווק וליצור טקסט שיסקרן את הגולש המבקר בו ויעורר בו חשק לברר אודות אותו מוצר. למעשה, ניתן לומר שקופירייטינג לדפי נחיתה זה הדבר החשוב ביותר לצד הנראות של הדף.
אז האם כדאי להשקיע בקופירייטינג כשמעוניינים ליצור דף נחיתה? כל המומחים יאמרו לכם שכן, ככל שהקופי יהיה יותר טוב, כך קרוב לוודאי שתהיה לכם כמות גדולה יותר של פניות מצד גולשים. מומלץ להשקיע 80% מהזמן ומהכסף על קופירייטר יצירתי ובעל ניסיון בכתיבה לדפי נחיתה.