עיצוב לוגו הוא תהליך הכולל יצירת זהות ויזואלית עבור ארגון או חברה. חשוב ליצור תדמית שתשקף את המותג ואת ערכיו. לוגו הוא ייצוג ויזואלי של המותג שלך, ולכן הוא צריך להיות אטרקטיבי ובלתי נשכח. לוגו צריך להיות בלתי נשכח ומושך. בנוסף, הלוגו צריך להיות מזוהה בקלות. הלוגו שלך חייב להיות בעל צורה ייחודית שאינה דומה לסמלים אחרים בענף שלך. זה מאפשר למותג שלך להתבלט על פני אחרים באותו תחום וגם עוזר לך לבלוט על פני המתחרים.
לקבלת הצעת מחיר >>>
לרוב יש לעסק לוגו אחד (אלא אם כן יש חברות בת)
העסק שלך עשוי להשתמש במספר לוגואים בו-זמנית או בלוגו בודד למטרות שונות, כגון זהות של חנות חברה או מסעדה, וכן אחד עבור תקשורת שיווקית ומוצר . לוגו צריך להיות מוכר ומובחן. ישנם מגוון סוגי לוגו זמינים שיתאימו למטרות שונות. עיצובי לוגו מסוימים מכילים סמלים או פיקטוגרמות המסייעות לזהות מיד את המותג והמוצרים שלו, בעוד שאחרים משתמשים בצבע או בצורה כדי ליצור עיצוב שניתן לזהות בקלות במבט חטוף. הלוגו שלך מורכב בדרך כלל משם החברה שלך, שורת התיוג או הסלוגן שלך, מידע ליצירת קשר והצהרת המשימה שלך. בנוסף, המראה של הלוגו שלך צריך להיות עקבי עם אלמנטים אחרים של העסק שלך , כגון לוח הצבעים ואלמנטים עיצוביים.
החשיבות של הלוגו למיתוג העסק
בהתייחס לענף או שוק ספציפי, לוגו הוא כלי חשוב וחייב להיות מיוצג היטב בכל מאמץ מיתוג. זה יכול לשמש למכירת מוצרים, שירותים ומידע הקשורים לחברה או לעסק שלך. לוגו מוצלח הוא ייחודי ולא אמור להיראות כמו לוגו אחר כשהוא רואה מזוויות שונות או במבט ממרחקים שונים. הדרך הטובה ביותר להבטיח שהלוגו שלך יבלוט היא לוודא שיש לו: מראה מיוחד; משמעות ספציפית ולא רק גנרית.