מיתוג מחדש הוא תהליך של שינוי שם של חברה, מותג או מוצר. זהו תהליך הכולל שינוי השם, הלוגו, התג ושאר מרכיבי מיתוג של ארגון או מותג.
אמנם ישנן מספר דרכים למתג מחדש ארגון או מותג (למשל, באמצעות לוגואים שונים), יש אנשים שטוענים שאין צורך במיתוג מחדש. הם אומרים שמותגים קשורים קשר בל יינתק להיסטוריה ולתרבות שלהם, אז לא כדאי לשנות אותם רק בגלל שאתה רוצה לשנות את הלוגו שלך.
איך מבצעים מיתוג מחדש?
מיתוג מחדש הוא תהליך של שינוי זהות המותג והלוגו של ארגון. שינוי השם יכול להיות מסיבות עסקיות או מסיבות אחרות. דבר אחד שצריך לזכור הוא שאסור לעשות מיתוג מחדש ללא תכנון ומחשבה מתאימים.
המונח "מיתוג מחדש" הוא נושא מבלבל שלא הרבה אנשים רבים יודעים כיצד להתמודד איתם. ישנן מספר הגדרות שונות למשמעות של מיתוג מחדש, אבל לדעתי, זה לא ממש פשוט כמו שזה נשמע.
דבר ראשון שצריך להבין הוא שמיתוג מחדש לא אומר בהכרח שינוי שם החברה שלך. זה יכול להיעשות גם על ידי שינוי הלוגו שלך או יצירת חדשים. שינוי שם העסק שלך אולי נשמע קל, אבל זה יכול להיות מאוד קשה אם אין לך רעיון מקורי למותג חדש ואתה רוצה להישאר עם קיים שקיים כבר שנים רבות.
דבר נוסף שכדאי להבין לגבי מיתוג מחדש הוא שזה לא בהכרח אומר הכנסת מוצר או שירות חדש לשוק או שינוי מוחלט של אסטרטגיית השיווק שלך. אתה יכול גם לעשות משהו מאוד דומה (ואולי אפילו טוב יותר) פשוט על ידי שינוי האופן שבו אתה מתקשר לגבי העסק שלך – למשל, על ידי שינוי האופן
לפרטים נוספים >>>