כריית נתונים, הבנה עסקית ובינה עסקית הן מילות הבאזז החדשות בעולם השיווק. הם הפכו למילת באזז לעסקים שרוצים להבין טוב יותר את הלקוחות שלהם.
חלק זה ידון כיצד ניתן ליישם כריית נתונים והבנה עסקית בתעשיית הקופירייטינג כדי לשפר את הכתיבה והתקשורת של רעיון. הבנה עסקית היא תהליך של גילוי, לכידה ושימוש בתובנות עסקיות מרכזיות לשיפור המוצר, התפעול והשיווק.
ניתן להפיק הבנה עסקית ממקורות רבים ושונים. לדוגמה, אנו יכולים לחלץ תובנות ממשוב לקוחות ושימוש במדיה חברתית. אנחנו יכולים גם להפיק תובנות מביקורות של לקוחות או מהפעילות באתר ספציפי. אלו הן רק כמה דוגמאות לתובנות עסקיות שאנו יכולים להשתמש בהן כדי להניע את העסקים שלנו קדימה.
הבנה עסקית היא הידע שיש לעסק על לקוחותיו ומתחריו. זה עוזר לעסקים לקבל החלטות ולפתח אסטרטגיות. הבנה עסקית היא לא רק ניתוח של לקוחות או מתחרים אלא כוללת גם גורמים פנימיים כמו פיתוח מוצר, מכירות, תמחור, שיווק וכו'.
איך זה יכול לעזור לנו?
אל לנו להתייחס להבנה עסקית כנושא נפרד מניתוח לקוחות. ניתן להפיק הבנה עסקית מניתוח לקוחות על ידי שימוש באותם כלים ששימשו לניתוח לקוחות: בדיקות A/B, ניתוח אינטרנט, גוגל אנליטיקס וכו'.
הבנה עסקית היא תהליך שעוזר לעסקים להבין את הלקוחות שלהם ומה הם רוצים כדי להיות מסוגלים לשפר את המוצרים והשירותים שלהם. זה כרוך בזיהוי של גורמי מפתח המשפיעים על התנהגות הקנייה של לקוח מסוים, כמו מחיר וגורמים נוספים. ניתן להשתמש בגורמים אלה כדי לשפר את המוצר או השירות המוצעים. הידע על גורמים אלה יכול לשמש לתכנון ופיתוח עתידיים של מוצרים או שירותים, לרבות מסעות פרסום שיווקיים
הבנה עסקית היא סט של נתונים שניתן להשתמש בהם כדי לקבל החלטות ולפתור בעיות. זהו אוסף של ידע ומידע שניתן להשתמש בהם כדי לקבל החלטות עסקיות. הנתונים צריכים להיות מובנים היטב, מאורגנים ומובנים למי שצריך להשתמש בהם.
קראו עוד באתר שלנו >>>