כאשר אתה במשבר, אתה צריך לבקש עזרה. משבר יכול להיות כל דבר שגורם לחיים שלך להשתנות באופן דרסטי ודרמטי. זה יכול להיות גדול כמו איבוד מקום העבודה או קטן כמו לשכוח את הארנק בבית. ללא קשר לגודל, חשוב לדעת מתי כדאי לבקש עזרה ממומחה.
לפעמים, אנשים מתקשים לבקש עצה כי הם חוששים שישפטו אותם או ידחו אותם. אבל לפעמים הפחד מדחייה אינו מוצדק ויציאה נגד מה שהחברה אומרת לנו יכולה להוביל לתוצאות חיוביות.
התשובה לשאלה מתי צריך ייעוץ ארגוני שונה עבור כל בעל עסק. עם זאת, ישנם כמה מצבים נפוצים שבהם אנשים עשויים להזדקק לייעוץ כיצד לארגן את העבודה או החיים האישיים שלהם. אלו כוללים:
– כשאתה מתחיל עבודה חדשה ולמנהל שלך ועמיתיך לעבודה אין מושג מה הם צריכים לעשות
– כשאתה בעיצומו של פרויקט שמתקדם בצורה גרועה ואתה לא בטוח איך להחזיר אותו למסלולו – כשבן הזוג שלך מבקש עזרה בארגון הכספים העסקיים שלו
אז מתי צריך ייעוץ ארגוני?
אם אתם מחפשים עזרה בארגון שלכם, חשוב לדעת איזה סוג עזרה אתם מחפשים. ישנם כמה סוגים שונים של עצות ארגוניות שאנשים מחפשים. יש אנשים שרוצים לדעת איך הם צריכים לארגן את הצוות שלהם, בעוד שאחרים רוצים ללמוד איך הם יכולים לשנות את האופן שבו החברה שלהם בנויה.
אנשים רבים עוברים תקופה קשה בקריירה שלהם כשהם מרגישים תקועים ולא מסוגלים להתקדם. חשוב לדעת שאתם לא לבד ושיש הרבה אנשים שיכולים לעזור לכם לאורך כל הדרך.
– כאשר יש לך פרויקט גדול בפתח, כמו השקת מוצר חדש או השקה של שירות חדשני.
– כאשר החברה שלך עוברת שינויים גדולים והגיע הזמן להבין כיצד לנווט בשינויים.
לפרטים על ייעוץ אישי למנהלים >>>